petak, 25. siječnja 2013.

Tinktura (Esencija)

Tinkture su također ekstrakti, koji se dobivaju od 38 - 40 postotne rakije od žita ili voća. Bocu ili neku drugu posudu koja se može zatvoriti, do grla rastresito napunimo izabranim biljem i prelijemo rakijom od žita ili voća. Dobro zatvorenu bocu ostavimo na toplome mjestu (oko 20 stupnjeva) 14 dana ili dulje. Češće potresemo, procijedimo i ostatak istisneo. Tinkture uzimamo unutarnje u obliku kapi razrijeđenih s čajem a izvana ih primjenjujemo za obloge ili utrljavanje.

Broj komentara: 7:

  1. Hi there to every body, it's my first pay a quick visit of this webpage; this website carries amazing and really good information for visitors.
    Also visit my web page ... Singapore Tuition

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks for visiting and thanks for the nice comments

      Izbriši
  2. Tek sad sam otkrila ovaj tvoj drugi blog i baš je po mom guštu. Volim ove prirodne načine liječenja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da sam pogodila, prati me i ovdje draga :)

      Izbriši
  3. Hmmmm divno, dopada mi se ovo :)
    Marija

    OdgovoriIzbriši
  4. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me pratite i komentirate. :))