nedjelja, 26. veljače 2012.

Hayeva dijeta

NIZAK ŠEĆER U KRVI (HIPOGLIKEMIJA)
Ovo je kontroverzna i često krivo shvaćena tegoba. Rijetki shvaćaju koliko je ona proširena ili kamo može odvesti ako ju se zanemaruje i malotko zna kako se jednostavno može olakšati. Zacijelo čete se iznenaditi kad saznate da šećer nije rješenje.
Ovu čestu i vrlo iscrpljujuču gljivicu ili upalnu infekciju prouzročile su velike promjene u našoj prehrani i načinu života tijekom dvadesetog stoljeća. Popis duševnih i tjelesnih simptoma mogao bi biti beskonačan. Ispitivanja i pre­g1edi često daju negativne rezultate i čini se da nitko ne može pomoći. Ipak i infekcija kandidom je iz1ječiva.
NEOTKRIVENA PREOSJETLJIVOST NA HRANU
Nepodnošenje hrane još je jedan od značajnih uzroka neob­jašnjivog umora i raznoraznih kroničnih bolesti - svakod­ievna prehrana uzrokuje više problema nego što mislimo. I ta je tegoba također vrlo proširena, ali rijetko ustanovljena. Hayeva dijeta obično otkriva glavne krivce pa se tegobe koje su trajale mnogo godina često mogu znatno o1akšati u krat­kom vremenu.
Hayeva dijeta
Hayeva dijeta dobila je ime po dr. Williamu Howardu Hayu (1866. - 1940.), američkom kirurgu koji je u dobi od četrdeset godina morao prestati raditi zbog potpuna sloma svojeg zdravlja. Imao je sto kilograma i takve probleme sa srcem, visokim krvnim tlakom i bo1ešću bubrega da nisu očekivali kako će preživjeti. Očajan, potražio je spas u učenjima prvih američkih naturopata.
Kao što svaki naturopat zna, stavimo li svoje tijelo u prave uvjete, ono će nam pomoéi os1obađajući znatnu viastitu moć ozdravljivanja. Sve što mi moramo učiniti jest da mu damo sirovinu za obavljanje toga posla i uklonimo zapreke njegovu radu. To podrazumijeva potpuno prirodnu prehranu s mnogo svježeg voća i povrća; istovremeno treba isključiti prerađenu hranu poput šećera i bijelog brašna jer blokira proces ozdravljenja. Tijelo je tada spremno svu svoju energiju usmjeriti na borbu protiv bolesti.
Dr. Hay je stoga jeo ono "osnovno", to jest ograničio se na svježe voće i povrće, cjelovite žitarice, svježe meso i ribu. Zaprepastio je svoje liječnike time što je ozdravio nakon tri mjeseca. Dotada je izgubio devetnaest kilograma i poslije dvanaest mjeseci vratio se aktivnom životu.
Tijekom sljedećih dvadeset šest godina dr. Hay liječio je svoje pacijente prirodnim putem. Dolazili su k njemu iz cijeloga svijeta, a mnogi od njih koji su se izliječili bili su smatrani neiz1ječivima. Živio je vrlo aktivno, bez zdravstvenih problema do svoje sedamdeset četvrte godine, kad je poginuo u teškoj nesreći.

4 komentara:

  1. Nažalost, ja imam problema s glupom kandidom. I imam kompletnu blokadu u organizmu od stresa. Jbg.

    OdgovoriIzbriši
  2. lepo. Pa ti si uspjela pokupiti sve kaj se nudi. Grozno. I moja buduća snehica isto ima taj problem. Sutra post o kandidi danas više ne stignem.
    drži se draga moja

    OdgovoriIzbriši
  3. E,da!!Preosjetljivost na hranu:napiri me ovo, od onoga mi je muka, pa što sam sada pojela, opet sam se prejela....I tako nismo ni svjesni da smo možda alergični na hranu! Ja slučajno otkrila: mislim da ću morati probati ovu preporučenu prehranu ( joj, kada ne volim voće , a većinu ni ne smijem).Mislim da ljudi nisu ni svjesni koliki utjecaj na nas ima hrana!Svatko od nas treba sam pronaći što mu odgovara,od čega se osjeća dobro i to je to!Zanima me više o hipoglikemiji , kako ju prepoznati i naravno spriječiti!!!Pohvala postu!pozdrav:))

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me pratite i komentirate. :))