ponedjeljak, 5. prosinca 2011.

Giveaway!!!

Povodom nastanka ovog bloga, četvrtog po redu

Good Ghost Vas nagrađuje.

Sve o darivanju možete saznati ako kliknete na slikicu

giveaway

P.S.

Ne zaboravite na čizmice

puse

Vaša Good Ghost-ica

Broj komentara: 6:

  1. Ma čini se da sam prestara za Nikolu.. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha ha, ja za poklone primiti nikad nisam prestara...ma kakvi god oni bili ha ha

    OdgovoriIzbriši
  3. Novi blog je super i sigurno ću ga čitati jer vidim da ću na jednom mjestu pronaći puno toga o ljekovitom bilju i tsl.
    Trenutno ne mogu slijediti ovaj blog jer mi se nisu prikazali sljedbenici, pa ću pokušati kasnije!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ok Sanjić, bilježim te. Stalno to nekaj šteka, tak je i kod mene na drugim blogovima. Valjda se bude popravilo
    I da, drago mi je da ti se sviđa pusek

    OdgovoriIzbriši
  5. Apsolutno sam pobornik ljekovitog bilja i svašta sam već isprobala.Naravno da ću pratiti i ovaj blog jer me zanima!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me pratite i komentirate. :))